Mi sem tudjuk, mit teszünk 5 perc múlva! // Momentán blogolunk

Momentán blogolunk

Mindig kérdés

Interjú Orosz Dénessel, a Poligamy és a Coming out rendezőjével

2015. július 27. - improggers

Szombaton Orosz Dénes és a Momentán Társulat közösen ötletelt a rendező-forgatókönyvíró legújabb filmjének néhány jelenetével kapcsolatban. Reméljük, a Momentán hozzá tudott járulni, hogy szuper film jöhessen létre.

Orosz Dénes válaszait olvashatjátok villámkérdéseinkre az improvizációról, kreativitásról, nevetésről.

Mi jut eszedbe az improszínházról?
Naná, hogy a Momentán.

Hány Momentán előadáson voltál már?
Legalább hetet láttam.

Életedben egy helyzet, amikor improvizáltál (kivágtad magad).
Egy gimis fellépésen a Nagy utazást szaxofonoztam épp, amikor iszonyatosan melléfújtam. Rémületemben improvizálni kezdtem. Meg voltam győződve róla, hogy zseniális jazz-t nyomok, és közben ihletetten mozogtam, mint a nagy zenészek. Utólag a barátaim megdicsérték formabontó, dadaista mozgásszínházi performanszomat, bár nem értették, mi szükségem volt mindehhez szaxofonra, amiből időnként egy beteg bárány bégetéséhez hasonlatos, értelmezhetetlen hangokat csaltam elő.

Spontán vagy előre megtervezve élsz?
Előre megtervezetten vagyok spontán.

Mi motivál a munkádban?
Az, hogy remélhetőleg olyan örömet szerzek vele másoknak, mint magamnak, és olyan dolgokról tudok beszélni általa, amik a legjobban izgatnak.

Mikor érezted magad legkreatívabbnak életedben? És mikor legkevésbé?
Azt hiszem, a Melletted című kisjátékfilmem készítése közben éreztem magam a legkreatívabbnak. Legkevésbé a Poligamy mozibemutatója után két hónappal.

Milyen közegben vagy a legkreatívabb?
A történetmesélés közegében.

Innováció vagy hagyomány?
Innováció és hagyomány.

Mondj egy viccet!
Rémesen mesélek viccet, úgyhogy hagyjuk. Jobb lesz úgy mindenkinek. Tényleg.

Woody Allen vagy Ben Stiller?
Woody.

Hogyan próbálnád megértetni egy csapat majommal, hogy mi az improvizáció?
Ők pontosan tudják, mi az improvizáció, semmi szükség magyarázatra.

Kérdés vagy válasz?
Mindig kérdés.

A bejegyzés trackback címe:

https://momentantarsulat.blog.hu/api/trackback/id/tr807659148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása