Mi sem tudjuk, mit teszünk 5 perc múlva! // Momentán blogolunk

Momentán blogolunk

Az erdőbe menjünk vagy a játszótérre?

Interjú Kovács András Péterrel

2015. július 17. - improggers

Mi történik, ha a Dumaszínházat összehozzuk a Momentán Társulattal? Július 26-án este 8-kor kiderül a Momentán udvarban, hogy mit kezd egymással Kovács András Péter és a Momentán színészei! Mi pedig Mautner Zsófi és Lackfi János után most KAP-nak is feltettük ugyanazokat a kérdéseket. Olvassátok és hangolódjatok Kapolcsra!

A kép forrása: nlcafe.hu

Mi jut eszedbe az improszínházról?
Az, hogy valami születik, ami rögtön el is múlik, nézőként tanúskodni is jó benne, de színészként bábáskodni még jobb.

Hány Momentán előadáson voltál már?
Nézőként kettőn, színészként egyen.

Életedben egy helyzet, amikor improvizáltál (kivágtad magad).
Szinte minden középiskolai matematika-feleletem. Az eredmény szinte mindegy is volt, az igazi show az volt, amíg eljutottunk odáig, hogy a táblán szerepelt egy szám kétszer aláhúzva, ami az esetek zömében helytelen volt, hármasnál rosszabbat mégsem kaptam. Szerintem én vagyok az egyetlen, akinél matekból a fogalmazást is osztályozták.

Spontán vagy előre megtervezve élsz?
Három kisgyerekkel? Annyi a spontaneitás, hogy ha délután felébrednek, akkor az erdőbe menjünk-e vagy a játszótérre.

Mi motivál a munkádban?
Hogy folyamatosan új dolgokat alkossak, amelyek megfelelnek a pillanatnyi lelki és szellemi állapotomnak. Hogy ne maradjanak rajtam a régi anyagok, mint a fakuló tetoválások.

Mikor érezted magad legkreatívabbnak életedben? És mikor legkevésbé?
Mindig tragikus és gyászos pillanatokban voltam a leghatékonyabb, és mindig a felszabadult, gondtalan időszakokban a legterméketlenebb.

Milyen közegben vagy a legkreatívabb?
Kávéházban, előttem a laptopommal, a fülesemben Jimmy Smith-szel, ha tudom, hogy két órám van alkotni.

Mondj egy viccet!
Években mérhető, hogy mikor hallottam utoljára viccet. A klasszikus értelemben vett vicc megszűnt szóbeli műfaj lenni. Ha mondanék egyet, az is leírva állna itt.

Woody Allen vagy Ben Stiller?
Woody Allen. Szerintem Ben Stiller is őt mondaná.

Hogyan próbálnád megértetni egy csapat majommal, hogy mi az improvizáció?
Hokikapus-szerelésben. Csapatban veszélyesek.

Kérdés vagy válasz?
Válasz. Boncz Gézát idézve válaszra válasz a válasz.

A bejegyzés trackback címe:

https://momentantarsulat.blog.hu/api/trackback/id/tr87631788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása